Saturday, June 18, 2016

გაკვეთილის მასალები


შეფასების რუბრიკა

გაკვეთილი თემა
კრწანისის ბრძოლა
სწავლების საფეხური?კლასი
II (IX კლასი)
საგნობრივი ჯგუფი საგანი
ისტორია
მოსწავლეთა რაოდენობა
32
გაკვეთილის მნიშვნელობა აქტუალობა
გაკვეთილი აქტუალურია ,მოსწავლეები შეძლებენ ისტორიული ფრაგმენტის გააზრებას,ასევე ჯგუფში მუშაობას და დამოუკიდებლად ტექსტის შექმნას,ცხრილის შექმნას. პრეზენტაციას.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
მიზანი

  • მოსწავლე შეძლებს მითითებული ტექსტის გააზრებას.
  •  არგუმენტირებულ მსჯელობას.
  • კლასელებთან თანამშრომლობა.
  • აზრთა გაზიარების უნარის ჩამოყალიბება.
  • პრეზენტაციის წარმოდგენა კლასისი წინაშე.

შედეგი

  • ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარება.
  • შემოქმედებითი უნარის განვითარება .
  • საპრეზენტაციო უნარის განვითარება.
წინასწარი ცოდნა

მოსწავლეებს ნასწავლი აქვთ ერეკლეს მეფობის ხანაში მომხდარი ბრძოლა - "კრწანისის ბრძოლა" . აქვთ ჯგუფში მუშაობისა და ნამუშევრის წარდგენის გამოცდილება , შეუძლიათ ტექსტის მხატვრულად გამდოცემა.
შეფასების საგანი და პროცედურები
ჯგუფური მუშაობა, ზეპირი პრეზენტაცია,მსჯელობა. ლიდერის მიერ თითოეული ჯგუფის წევრისათვის დავალების გადანაწილება.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
IX კლასისი ისტორიის სახელძღვანელო, ფორმატი, ფლომასტერები, სურათები. მასწავლებლის მიერ წარმოდგენილი სლაიდშოუ თემით "კრწანისის ბრძოლა".
გაკვეთილის მსვლელობა
მოსწავლეები სხედან ჯგუფებად ,საკუთარი ინტერესებისა და სურვილების გათვალისწინებით.
A ფაზა-გამოწვევა
1.მასწავლებელი მოსწვალეებს აჩვენებს სლაიდშოუს "კრწანისის ბრძოლის " შესახებ. სადაც ნაჩვენებია XVIII საუკუნის რუკა( 10 წთ).
2.მოსწავლეებს, მასწავლებელი აძლევს დავალებას , რომელიც ეხება  კრწანისის ბრძოლას". მათ ნამუშევარი უნდა წარმოადგინონ ფორმატზე .
B ფაზა-ცოდნის კონსტრუირება
1.მოსწავლეები მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე ადგენენ ცხრილს:
სახელმწიფოები
ისტორიული პირები
გეოგრაფიული არეალი
დრო
სპარსეთი, საქართველო
ერეკლე II
აღა მაჰმად ხანი
საქართველო-კრწანისის ველი
1795 წელი 11 სექტემბერი
2.ინფორმაცია კრწანისის ბრძოლის შესახებ გადმოაქვთ ფორმატზე - ჯგუფური მუშაობის შედეგად-15 წთ
C ფაზა-გამთლიანება (რეფლექსია)
1.პრეზენტაცია -10 წთ
დისკუსია- 10წთ
1. ქმნის თუ არა ისტორიული პიროვნება ეპოქას?
2. როგორ წარიმართებოდა საქართველოს ბედი, ერეკლე მეფეს რუსეთის ჯარი , რომ დახმარებოდა კრწანისის ბრძოლაში ?
3. რა შედეგები მოუტანა საქართველოს კრწანისის ბრძოლამ?

დიფერენცირებული სწავლება
 მოსწავლეეების ცოდნის, უნარებისა და სწავლის სტილის განსაზღვრა;
დაკვირვება იმაზე, თუ როგორ იგებენ მოსწავლეები დავალებას

No comments:

Post a Comment