შეფასების რუბრიკა
გაკვეთილი თემა
|
კრწანისის ბრძოლა
|
||||||||
სწავლების საფეხური?კლასი
|
II (IX კლასი)
|
||||||||
საგნობრივი ჯგუფი საგანი
|
ისტორია
|
||||||||
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
32
|
||||||||
გაკვეთილის მნიშვნელობა აქტუალობა
|
გაკვეთილი აქტუალურია ,მოსწავლეები შეძლებენ ისტორიული ფრაგმენტის გააზრებას,ასევე ჯგუფში მუშაობას და დამოუკიდებლად ტექსტის შექმნას,ცხრილის შექმნას. პრეზენტაციას.
|
||||||||
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მიზანი
შედეგი
| ||||||||
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებს ნასწავლი აქვთ ერეკლეს მეფობის ხანაში მომხდარი ბრძოლა - "კრწანისის ბრძოლა" . აქვთ ჯგუფში მუშაობისა და ნამუშევრის წარდგენის გამოცდილება , შეუძლიათ ტექსტის მხატვრულად გამდოცემა. |
||||||||
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
ჯგუფური მუშაობა, ზეპირი პრეზენტაცია,მსჯელობა. ლიდერის მიერ თითოეული ჯგუფის წევრისათვის დავალების გადანაწილება.
|
||||||||
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
IX კლასისი ისტორიის სახელძღვანელო, ფორმატი, ფლომასტერები, სურათები. მასწავლებლის მიერ წარმოდგენილი სლაიდშოუ თემით "კრწანისის ბრძოლა".
|
||||||||
გაკვეთილის მსვლელობა
|
მოსწავლეები სხედან ჯგუფებად ,საკუთარი ინტერესებისა და სურვილების გათვალისწინებით.
A ფაზა-გამოწვევა 1.მასწავლებელი მოსწვალეებს აჩვენებს სლაიდშოუს "კრწანისის ბრძოლის " შესახებ. სადაც ნაჩვენებია XVIII საუკუნის რუკა( 10 წთ). 2.მოსწავლეებს, მასწავლებელი აძლევს დავალებას , რომელიც ეხება კრწანისის ბრძოლას". მათ ნამუშევარი უნდა წარმოადგინონ ფორმატზე . B ფაზა-ცოდნის კონსტრუირება 1.მოსწავლეები მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე ადგენენ ცხრილს:
C ფაზა-გამთლიანება (რეფლექსია)
1.პრეზენტაცია -10 წთ
დისკუსია- 10წთ
1. ქმნის თუ არა ისტორიული პიროვნება ეპოქას?
2. როგორ წარიმართებოდა საქართველოს ბედი, ერეკლე მეფეს რუსეთის ჯარი , რომ დახმარებოდა კრწანისის ბრძოლაში ?
3. რა შედეგები მოუტანა საქართველოს კრწანისის ბრძოლამ?
| ||||||||
დიფერენცირებული სწავლება
|
მოსწავლეეების ცოდნის, უნარებისა და სწავლის სტილის განსაზღვრა;
დაკვირვება იმაზე, თუ როგორ იგებენ მოსწავლეები დავალებას |
No comments:
Post a Comment