კრიტერიუმი
|
მინიმალური
|
საშუალოზე დაბალი
|
საშუალოზე მაღალი
|
მაქსიმალური
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება.
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა.
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება, ორიგინალურობა.
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის სამუშაო არ გადანაწილდა.
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო , მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო კარგად ორიგინალური იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა.
|
აზრთა გაზიარების უნარი.
|
არ გააჩნიათ აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ გააჩნიათ აზრთა გაზიარების უნარი.
|
საკმარისად გააჩნიათ აზრთა გაზიარების უნარი. ნაწილობრივ გააჩნიათ აზრთა გაზიარების უნარი.
|
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
|
დროის ლიმიტი
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს.
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა.
|
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს.
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ. ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობა.
|
მხოლოდ ერთი მოსწავლე აქტიურობდა. ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობა იძაბებოდა .
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური. ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო.
|
ჯგუფის ყველა წევრი აქტიურია. ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური სა და საქმიანი ურთიერთობები
|
პროექტები და ღონისძიებები
Thursday, June 30, 2016
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment