გაკვეთილი თემა
|
კრწანისის ბრძოლა
| ||||||||
სწავლების საფეხური?კლასი
|
IX კლასი (II საფეხური)
| ||||||||
საგნობრივი ჯგუფი საგანი
|
ისტორია
| ||||||||
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
32
| ||||||||
გაკვეთილის მნიშვნელობა აქტუალობა
|
გაკვეთილი აქტუალურია ,მოსწავლეები შეძლებენ ისტორიული ფრაგმენტის გააზრებას,ასევე ჯგუფში მუშაობას და დამოუკიდებლად ტექსტის შექმნას,ცხრილის შექმნას. პრეზენტაციას.
| ||||||||
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მიზანი
შედეგი
ისტ.IX.5. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა ქართული სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე.
| ||||||||
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებს ნასწავლი აქვთ ერეკლეს მეფობის ხანაში მომხდარი ბრძოლა - "კრწანისის ბრძოლა" . აქვთ ჯგუფში მუშაობისა და ნამუშევრის წარდგენის გამოცდილება , შეუძლიათ ტექსტის მხატვრულად გამდოცემა.
| ||||||||
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
ჯგუფური მუშაობა, ზეპირი პრეზენტაცია,მსჯელობა. ლიდერის მიერ თითოეული ჯგუფის წევრისათვის დავალების გადანაწილება.
| ||||||||
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
IX კლასისი ისტორიის სახელძღვანელო, ფორმატი, ფლომასტერები, სურათები. მასწავლებლის მიერ წარმოდგენილი სლაიდშოუ თემით "კრწანისის ბრძოლა".
| ||||||||
გაკვეთილის მსვლელობა
|
მოსწავლეები სხედან ჯგუფებად ,საკუთარი ინტერესებისა და სურვილების გათვალისწინებით.
A ფაზა-გამოწვევა
1.მასწავლებელი მოსწვალეებს აჩვენებს სლაიდშოუს "კრწანისის ბრძოლის " შესახებ. სადაც ნაჩვენებია XVIII საუკუნის რუკა( 10წთ).
2.მოსწავლეებს, მასწავლებელი აძლევს დავალებას , რომელიც ეხება კრწანისის ბრძოლას". მათ ნამუშევარი უნდა წარმოადგინონ ფორმატზე .
B ფაზა-ცოდნის კონსტრუირება
1.მოსწავლეები მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე ადგენენ ცხრილს:
2.ინფორმაცია კრწანისის ბრძოლის შესახებ გადმოაქვთ ფორმატზე - ჯგუფური მუშაობის შედეგად-15 წთ
C ფაზა-გამთლიანება (რეფლექსია)
1.პრეზენტაცია -10 წთ
დისკუსია- 10წთ
1. ქმნის თუ არა ისტორიული პიროვნება ეპოქას?
2. როგორ წარიმართებოდა საქართველოს ბედი, ერეკლე მეფეს რუსეთის ჯარი , რომ დახმარებოდა კრწანისის ბრძოლაში ?
3. რა შედეგები მოუტანა საქართველოს კრწანისის ბრძოლამ?
| ||||||||
დიფერენცირებული სწავლება
|
არ მყავს.
|
პროექტები და ღონისძიებები
Friday, July 1, 2016
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment